Ondersteuning op afstand; wat kan ik voor jou doen?

Ik help ondernemers met verschillende werkzaamheden waar zij zelf niet aan toe komen, geen kennis van hebben of geen zin in hebben. Dit doe ik op afstand vanuit mijn eigen kantoor aan huis. Zo houdt de ondernemer meer tijd over om zich te focussen op zijn of haar eigen werk of meer vrije tijd. Wat kan ik voor jou betekenen?

Als Virtual Assistant help ik jou met secretariële en administratieve werkzaamheden, het organiseren van een evenement of help ik jou met het beheren van jouw website.


Secretarieel / Administratie

  • Administratie op orde brengen.

  • Mailbox- en agendabeheer.

  • Planning bijhouden.

  • Facturatie verzorgen.

  • Social media beheer: aanmaken accounts, plannen en plaatsen berichten.

  • Data invoer.

Event management

  • Draaiboek maken.

  • Sprekers en locatie boeken.

  • Externe partijen of materialen regelen.

  • Inschrijvingen deelnemers bijhouden.

ICT / Technisch

  • Aanvraag en beheer van domeinnamen.

  • Helpen bij ICT gerichte taken, zoals systemen en software updaten, backups maken en PC of laptop opschonen.

Zijn er andere werkzaamheden die je graag zou willen uitbesteden, maar staan ze niet hierboven beschreven? Neem contact met mij op en samen kijken we wat ik voor je kan betekenen.


Tarieven

Wil je graag samenwerken met mij? Hartstikke leuk!

Nadat wij de werkzaamheden hebben besproken, kunnen we een inschatting maken van het aantal uren dat je mij wilt inhuren. Ik reken dan de volgende tarieven:

1-9 uren per maand: € 45,- per uur

10-19 uren per maand: € 42,- per uur

20+ uren per maand: € 40,- per uur

Ik factureer eind van de maand het aantal uren dat wij hebben afgesproken. Ik hanteer geen minimum af te nemen maanden of uren en opzeggen kan al na één maand.

Alle genoemde bedragen zijn exclusief 21% BTW.

 

 “On·der·steu·nen: (ondersteunende, heeft ondersteund)

1. Zorgen dat iets of iemand niet uit zijn evenwicht raakt

2. Iets steunen, zodat het niet kan vallen”